Kennismaken | |
Rondleiding aanvragen!Wanneer u nieuwsgierig bent naar De Bron, kunt u contact opnemen met de directeur van de school via het contactformulier op deze website, telefonisch of per mail. We maken graag een afspraak voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding door onze school. Uiteraard is uw kind van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Tijdens het gesprek en de rondleiding wordt u meegenomen in de gang van zaken en de visie van de school en kunt u de groepen aan het werk zien. Op deze manier krijgt u een goede indruk van hoe wij werken op De Bron. Daarnaast is er volop ruimte voor het stellen van vragen. Wij vinden het belangrijk dat u een duidelijk beeld heeft gekregen tijdens de rondleiding, zodat u weloverwogen een keuze kunt maken voor de best passende school voor uw kind. Als u besluit uw kind op De Bron in te schrijven, vult u het aanmeldformulier in. U kunt hier tevens belangrijke informatie over uw kind vermelden. Wanneer uw kind is ingeschreven ontvangt u hiervan een bevestiging via de leerlingadministratie van onze school. | AanmeldenEen kind inschrijven op een school doe je niet zomaar. Dat begrijpen we volkomen. Daarom geven we u graag een rondleiding door het schoolgebouw en een kennismakingsgesprek. Zodat u de sfeer kunt proeven, leerkrachten kunt ontmoeten en vragen kunt stellen die ú belangrijk vindt. Uw kind kan natuurlijk mee!
Bent u enthousiast over onze school en wilt u uw kind inschrijven? Dan krijgt u na het kennismakingsgesprek een aanmeldingsformulier. Of download deze gelijk hier:
Wanneer kunt u uw kind inschrijven?Vanaf het tweede jaar van uw kind kunt u een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding door de school. De inschrijving van uw kind ontvangen we het liefst ruim voor de derde verjaardag. |
Neem contact met ons opBelt u voor een afspraak met onze directeur Dorine van der Wiel, telefoon 0182-393234 of stuur een mail naar Directie: dorine.vander.wiel@degroeiling.nl |
BASISSCHOOL DE BRONDrielingschouw 1 0182 39 32 34 | SOCIAL MEDIA | ZOEKEN | |